piątek, 22 maja 2015

LIEBSTER AWARDS!

Dziękuję za nominację od Isia M. bloga Just One More Time, The Last Time

1. Czytasz jakieś ff? Które to twoje ulubione? Ile tego mniej więcej jest?
Oczywiście, że czytam i jest ich baaardzo dużo. :)
a) City Of The Fallen (Są 2 części Upadli (20 rozdziałów) i Potępieni)
b) We Own The Night (aktualnie 22 rozdziały)
c) Through The Dark (aktualnie 22 rozdziały)
d) My Little Mandy Lane (tak z 42 rozdziały) <- moje ulubione ff ♥
e) Hearts Upon Our Sleeve (tak pewnie z 20 rozdziałów)

2. Oglądałaś 50 twarzy Greya? Jeżeli czytałaś to wszystkie części?
Tak. Najpierw przeczytałam wszystkie części a później obejrzałam ten film. Książka jest zdecydowanie lepsza.

3. Czytałaś/Oglądałaś HP?
Oj tak. Nie da się tego nie obejrzeć i nie przeczytać. :)

4. Ulubiony film i dlaczego?
Hmmm. Ja mam kilka ulubionych filmów. :)
a) Narzeczony mimo woli -> główna bohaterka i świetna gra Sandry Bullock
b) Gdyby jutra nie było -> przesłanie jest wspaniałe
c) Big Love -> po prostu to, co ze sobą ten film niesie jest aż nie do opisania. To trzeba obejrzeć.
d) Gwiazd naszych wina -> to jest tak piękne......

5. Najlepszy sen jaki miałaś i zapamiętałaś?
Ja nie zapamiętuje tak swoich snów :(

6. Jeżeli wszyscy podchodzimy od Adama i Ewy, to czy nie jesteśmy ze związków kazirodczych? No bo w końcu to musieli robić brat z siostrą co nie? Czy jesteśmy niedoinformowane?
Supi pytanie. :D
A więc.......Nie pochodzimy ze związku kazirodczego. Absolutnie! Adam i Ewa nie byli rodzeństwem. Byli na sposób duchowy (tak jak my wszyscy jesteśmy braćmi i siostrami) ale nie biologicznie. Mimo, że mieli jednego ojca tak jak my nie byli do siebie w sposób biologiczny podobni. Tak jak my. :)

7. Ulubiony youtuber? 
a) Abstrachuje
b) Ajgor Ignacy
c) Martin Stankiewicz

8.  Znasz?:
Okay?
Okay. 


No pewnie! *.* Gwiazd naszych wina :'(

9. Ulubiony parring?

hmmm. Na pewno Delena (Damon x Elena) :D

10. Do jakich fandomów należysz? 
TWFanmily, Directoner, Mayniacs, Lovatics, Swifties, Arianators, Selenators,

11. Szalona rzecz, którą kiedyś zrobiłaś lub chciałabyś zrobić to?
O Jezu.....nie mam pojęcia. :D Nigdy się chyba nad tym nie zastanawiałam. :/


Nominuję:

Pytania:
1. Twój ukochany zespół?
2. Masz słabość do jakiegoś członka zespołu? Jeśli tak, to do jakiego? ;)
3. Ile masz lat?
4. Jak masz na imię?
5. Masz twittera?
6. Czy jesteś osobą wierzącą czy raczej wierzącą nie praktykującą?
7. Ulubiony youtuber?
8. Kawa czy herbata?
9. Lubisz sport? Jeśli tak to jaki?
10. Ulubiona książka?
11. Masz ulubioną szkolną lekturę? Jeśli tak, to jaką? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz