poniedziałek, 10 lutego 2014

LIEBSTER AWARDS :)

Nominacja od Chasing The Sun

1. W jakich fandomach jesteś ?
TWFanmily, Little Blackstar, Lovatics
2.Ulubiona piosenka ?
Mam wiele ulubionych piosenek, ale takie stałe, do których mam sentyment, to:
* The Wanted - Lightning, Read My Mind, Lie To Me
* Backstreet Boys - In Pieces
3.Najfajniejszy film ?
Narzeczony mimo woli i Kac Vegas - każda część oraz Dirty Dancing <3
4.Jakie seriale oglądasz ?
Ostatnio dość mocno wkręciłam się w Pamiętniki wampirów xD oraz bardzo lubię oglądać Jak poznałem waszą matkę i Teoria Wielkiego Podrywu :)
5. Masz zwierzęta ?
Nie :(
6. Jakie jest Twoje marzenie ?
Nie mogę wyznać, bo się nie spełni. :3
7.Czego się boisz ?
Pająków, robali, psów, os, pszczół ..... wszystkiego, co jest strasznie obleśne lub obłe. :P
8. Co jest dla ciebie najważniejsze ?
Rodzina i przyjaciele.
9. Twoja średnia to....?
Eh ........ 2,89. Jeszcze nigdy nie miałam tak niskiej średniej jak w tym roku szkolnym :( Zawsze miałam powyżej 4. Musiał być ten pierwszy raz xD
10. Ulubiony aktor ?
Johnny Deep, Orlando Bloom, Ian Somerhalder, Patrick Swayze. Nie mam jednego ulubionego ;)
11. Masz inne blogi ?
Nie, ale mam nową historię i chyba założę kolejnego. :)

PYTANIA
1. Do kogo z The Wanted masz największą słabość i dlaczego?
2. Twoje ulubione zwierzę?
3. Twój ulubiony kolor?
4. Masz rodzeństwo? A jak nie to chciałabyś je mieć?
5. Ideał chłopaka?
6. Jakie oglądasz seriale?
7. Twój ulubiony film?
8. Ulubiona książka?
9. Ulubione danie?
10. Jak ma  na imię twoja przyjaciółka/przyjaciel?
11. Masz twittera? 

NOMINUJĘ:
1. Follow The Dream
2. He is my weakness
3. 'Now everybody knows my name'
4. "She really knows to live. Not chosen yet on who she wants to be"
5. I can't believe I had to see ...
6. I was Lost till I Found You ♥
7. If you fall, I fall with you.
8. We Own The Night ...
9. All My Scars Are Open
10. Warto wierzyć w to co się kocha
11. Say: Who I really am?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz