niedziela, 19 stycznia 2014

LIEBSTER AWARDS

Za nominację dziękuję JayBird aka my life ♥ :)

1. Imię
Julia :)
2. Masz TT?
Tak  @AxelleJOfficial
3. Lubisz książki/filmy o Jamesie Bondzie?
Nigdy nawet się tym nie interesowałam, więc nie potrafię określić czy lubię czy nie.
4. Ulubiona książka?
Emily Brönte - Wichrowe Wzgórza
5. Ulubiony film?
Narzeczony mimo woli 
Ulubiony aktor?
 Johnny Deep, Ian Somerhalder, Orlando Bloom, Patrick Swayze ..... Nie mam jedynego ulubionego :D
7. Ulubiony sportowiec?
Nie posiadam.
8. Ulubiony wykonawca?
Avril Lavigne, Justin Timberlake, Demi Lovato, Selena Gomez, Britney Spears. Kurde. Nie mam też jedynego. xD
9. Do jakich fandomów należysz?
TWFanmily, Little Blackstar, Lovatics
10. Ile blogów prowadzisz? 
Na razie prowadzę ten jeden, ale mam w planach otworzyć drugi, bo kolejna historia zaczyna mi się tworzyć w głowie i ją spisuję na kartki. :)
11. Wiek?
Mam 17 lat.

Nominuję:
* Everybody's got a  dream so what do you say Are we making story?
* I Found You
* just us ♥
* Młoda kochanka
* Let Me Be Your Strenght
* He is my weakness
* Wanted Direction 2
* You should've know I love you
* Vampires Of The Wanted
* I can't believe I had to see
* Pierwsze spotkanie

PYTANIA
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Jaki masz kolor oczu?
4. Którego dnia tygodnia się urodziłaś?
5. Do kogo z The Wanted masz największą słabość?
6. Piszesz jeszcze jakieś opowiadania?
7. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
8. Ulubiony aktor/aktorka?
9. Do jakich fandomów należysz?
10. Czego się boisz?
11. Twój ulubiony przedmiot szkolny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz