niedziela, 2 listopada 2014

WAŻNA INFORMACJA

Tak, wiem ...... spieprzyłam. Zostawiłam Was, czytelników bez słowa i opuściłam  na cały miesiąc bloga. Nie będę wam wciskać kitu, typu szkoła mnie przeciążyła i bla bla bla. 
W moim życiu osobistym tego miesiąca nie wiodło się za dobrze. Wiecie jak to jest, chłopaki jak się pojawiają ..... a u mnie pojawił się pewien chłopak którego już kiedyś znałam i mi się trochę świat wywrócił do góry nogami. I to przełożyło się na moją wenę w pisaniu oraz chęciach. Ale! Powróciłam i mogę wam obiecać że jeśli rozdział nie pojawi się w tym tygodniu to pojawi się w następnym. 
Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście, bo ja o was nie. Kocham was i zostawcie komentarz!
Wasza Axelle Love :*

3 komentarze:

  1. No wreszcie! Już się bałam że ci sie coś stało! Nie przejmuj się chlopakiem bo nie warto. Trzymam cie za slowo co do rozdziału;)
    Weeeny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze nie przestaniesz pisac, bo to opowiadanie jest swietne. Weny i czekam na nowy rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff.. A już myślałam, że kończysz z blogiem.. Normalnie kamień z serca! <3 Wenyy ;**

    OdpowiedzUsuń