poniedziałek, 29 września 2014

Liebster Awards

Dziękuję za nominację od Isia M. z bloga:  http://isia311299onedirection.blogspot.com/
1. Najukochańszy zespół ;)
The Wanted - zostaną ze mną na zawsze i nikt mi ich nie zastąpi ❤
2. Ulubiony kolor
Czarny
3. Cecha która powinna posiadać Twoja druga połówka
Druga połówka nie powinna być zaborcza i chorobliwie zazdrosna i nie może mnie ograniczać. Chcę mieć w związku trochę wolności. :)
4. Jaki jest twój stosunek do narkotyków, alkoholu, tatuaży itp.
Narkotyki - kategoryczne nie. To niszczy życie i sprowadza na dno osobę, która to bierze.
Alkohol - tak, ale nie w dużych ilościach. Alkohol jest dla ludzi, ale nie można się upijać.
Tatuaże - tak. Uważam, że u chłopaka, który ma takie seksowne mięśnie+tatuaże to .... o ja. Jest jeszcze bardziej seksowny. :D U dziewczyny również tatuaż jest ładny. Ale, ogólnie podstawą dobrego tatuażu jest to, czy jest on przemyślany czy nie, bo zostaje nam na całe życie.
5. Jak masz na imię?
Julia.
6. Ile masz lat, która klasa?
W listopadzie będzie 18. ;)  Idę w tym roku szkolnym do 3 klasy liceum. :(
7. Ulubiony fanfiction?
Hmmm. Trudne pytanie. :D Mam wiele ulubionych fan fiction (The Wanted oraz One Direction)  więc nie wypiszę jednego, a kilka.(moje największe faworyty!) <3
 1. My Little Mandy Lane Louis Tomlinson FanFiction  (zakończony)
 2. Let Me Be Your Strenght
 3. Dark Louis Tomlinnson Tłumaczenie
 4. I can't believe I had to see ...  (zakończony)
 5. We Own The Night
 6. Młoda Kochanka

8. Akceptujesz homo, bi itd.?
Nic do nich nie mam. Mogą żyć, bo mają prawo kochać, ale nie powinni się tym bardzo obnosić. Nie muszę po prostu w tym uczestniczyć i nie muszą się z tym obnosić i żeby to nie było na pokaz, bo tak jest teraz modnie czy coś. Jeśli jest para, która zachowuje się normalnie tak jak związki damsko-męskie, to jestem jak najbardziej za. :) Może to dlatego, ponieważ znam takie pary, które się nie obnoszą, a są razem oraz takie które wręcz się popisują. :/
9. Jaka muzyka góruje na twojej playliście?
Hmmm. Ta muzyka zmienia się od mojego nastroju. :D Ale najczęściej słucham piosenek The Wanted, zdarzy się Britney Spears, Backstreet Boys i Conor Maynard. :)
10. Ile masz blogów?
Tylko tego jednego, ale wciąż zastanawiam się czy nie założyć drugiego. :)
11. Dlaczego zdecydowałaś się pisać?
Zawsze mi powtarzano, że mam zdolności do pisania i że dobrze się to czyta. Raz przed snem słuchając piosenki The Wanted "Lie To Me" umyśliłam sobie w głowie taką o to historię, którą opisuję na tym blogu. I widziałam w tych myślach wszystko! Bohaterów, przebieg akcji ..... jakbym była tego obserwatorem. I to mi się tak spodobało, że zaczęłam to sobie spisywać na kartkę, ale tylko sytuacje i trochę dialogi. Następnego dnia postanowiłam, że napiszę to na blogu. Skoro mi się to spodobało i podobno mam zdolności pisarskie, to może innym się spodoba? To stało się takim moim hobby i nawet nie żałuję tego, że założyłam bloga. :)

Druga nominacja jest od Nathan Sykes z bloga:  http://kochankowienathansykes.blogspot.com/

1. Ulubiony wykonawca?
Uwielbiam The Wanted. I Backstreet Boys. :)
2. Ulubiona piosenka?
Ale że jedna? :D Nie mam jednej jedynej. Mam 4 piosenki które są na liście ulubionych niezmienne.:
 The Wanted - Lie To Me oraz Read My Mind
 Backstreet Boys - In Pieces
 Jula - Obiecaj
3. Gdy jest mi smutno, to...?
To wtedy włączam smutną muzykę i łapię jeszcze większego doła niż miałam. I często to robię z przyjaciółką.
4. Z problemem zawsze chodzę do...?
Do mamy oraz do mojej przyjaciółki. <3
5. Jak masz na imię?
Julia.
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Spać, czytać książkę, słuchać muzyki, spotykać się z moją przyjaciółką, a jak mama ma jeszcze wolne, to spędzić z nią trochę czasu.
7. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie. Nie lubię sportu.
8. Masz zwierzęta? :))
Nie. :(
9. Wymarzone zaręczyny? Z kim, gdzie i w jaki sposób? :))
Ojej. :D Hmmm. Mam takie jedne wymarzone i to z udziałem chłopaka, w którym jestem zakochana, ale niestety on we mnie nie. :( Ale marzy mi się: On, w garniturze, w pięknej restauracji. I żeby ukląkł przed mną i żeby w jednej ręce miał czerwoną różyczkę a w drugiej pudełeczko z pierścionkiem. Najpierw żeby dał mi różę, potem pocałował w rękę, otworzył pudełeczko i żeby poprosił mnie o rękę. ^^To pewnie trochę kanoniczne, ale cóż. Jestem romantyczką. ;)
10. Czy pamiętasz swoje 1 opowiadanie (te które przeczytałaś)? Jakie?
Tak, pamiętam. :D P Muszę do niego wrócić, bo mam z nim fajne wspomnienia. To było: OMG Opowiadanie o The Wanted
11. Nie lubię osób, które?
Które czują się lepsze od innych, nie potrafią przyznać się do błędu, które się popisują, osób które się rządzą i narzucają własne zdanie i które coś obiecują, ale nie dotrzymują słowa, osób które są fałszywe w tym co robią, które są płytkie oraz takich które mają tak niski poziom inteligencji, że nie da się normalnie z nimi porozmawiać.

Moje pytania:
1. Do jakich należysz fandomów?
2. Twój ulubiony zespół?
3. Masz słabość do jakiegoś członka zespołu? Jeśli tak, to do jakiego? ;)
4. Ile masz lat i do jakiej klasy idziesz?
5. Ulubiony dzień tygodnia?
6. Masz twittera?
7. Cechy charakteru i wygląd zewnętrzny twojego wymarzonego chłopaka?
8. Czy jesteś w kimś aktualnie zakochana?
9. Jak to się stało że zaczęłaś pisać bloga?
10. Ulubiony film?
11. Ulubione przedmioty w szkole?

Nominuję:
1. Młoda Kochanka
2. Chase Me In Your Dreams
3 .Lie.
4. We Own The Night....
5. Crash. Love. My heart is not for one .....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz